05.11.2008

Прес-секретаря т.зв. «Київського медіахолдингу» Дмитра Козонака звільнили

Дмитра Козонака, прес-секретаря неформального об’єднання муніципальних київських ЗМІ, відомого як «Київський медіахолдинг», звільнили. Про це «ТК» повідомив сам Дмитро, наголосивши, що це було зроблено без попередження.
 
«Про звільнення я дізнався від колег, яким Казбек Бектурсунов повідомив про моє звільнення. Після того, правда, я ще випадково з ним зустрівся, і встиг тричі поставити одне й те ж запитання: ”Казбек, за що?”, на яке він мені відповів: “Уйди”», - розповів пан Козонак.
 
За його словами, він все одно вдячний панові Бектурсунову за «школу і величезний досвід». «Я навіть написав заяву із проханням не виплачувати мені 2,5 тисячі доларів на знак подяки за науку», - каже екс-прес-секретар умовного «КМХ». Він також висловив удячність усім, із ким співпрацював за час роботи у «КМХ».
 
Нове місце роботи Дмитра Козонака – компанія Open mind consulting group, яка займається консультуванням у vip-сегменті та є спів організатором конкурсу «Міс Україна Всесвіт – 2009». У цій компанії пан Козонак обіймає посаду піар-директора.
 
«Телекритика» з’ясовує позицію керівника т.зв. «Київського медіахолдингу» Казбека Бектурсунова щодо звільнення пана Козонака.
 
«Телекритика»

Комментариев нет: