Видавництво «Український медіахолдинг» у середині грудня випустило перший номер журналу про інтер’єр та дизайн «Bravacasa Україна» - українську версію італійського ліцензійного видання Bravacasa. Про це «Телекритику» повідомила генеральний директор УМХ Тетяна Єфименко.
За її словами, обсяг видання склав 212 сторінок, при цьому кількість реклами у першому номері становила 15 шпальт.
Інші 5-6 нових глянцевих проектів, старт яких планувався на 2009 рік, видавництво поки що відтермінувало. «99%, що до літа наступного року ми до цього питання не повернемося. В нас є готові бізнес-плани, проте ситуація на ринку реклами внесла свої корективи. Подивимося, що буде влітку, восени», - повідомила пані Єфименко.
Нагадаємо, УМХ анонсував запуск Bravacasa у листопаді цього року.
«Телекритика»
За її словами, обсяг видання склав 212 сторінок, при цьому кількість реклами у першому номері становила 15 шпальт.
Інші 5-6 нових глянцевих проектів, старт яких планувався на 2009 рік, видавництво поки що відтермінувало. «99%, що до літа наступного року ми до цього питання не повернемося. В нас є готові бізнес-плани, проте ситуація на ринку реклами внесла свої корективи. Подивимося, що буде влітку, восени», - повідомила пані Єфименко.
Нагадаємо, УМХ анонсував запуск Bravacasa у листопаді цього року.
«Телекритика»
Powered by ScribeFire.
Комментариев нет:
Отправить комментарий