Американське видавництво Rodale вирішило закрити lifestyle-журнал Best Life, орієнтований на аудиторію «чоловіки 40+». Номер за травень 2009 року буде останнім, повідомляє Mediaweek. Інтернет-версію журналу також буде закрито.
«Незважаючи на плідну працю комерційної команди та талант редакторського складу, виклик, отриманий від рекламного ринку, не дозволив вписати Best Life у наші подальші плани. Ми прийняли рішення зосередитися на наших головних проектах», - так прокоментував закриття президент та голова Rodale Inc. Стів Мьорфей.
Журнал, заснований 2004 року, був одним з небагатьох, чиї показники у 2008 році зростали: річний обсяг зріс на 6,6%, у нього з’явилося 88 нових рекламодавців, у тому числі Dolce & Gabbana, HP and BMW. За даними Audit Bureau of Circulations (Бюро аудиту накладів), наклад зріс на 6,1% до 526 тис. у другій половині 2008 року, передплата - на 8,7%, незважаючи на збільшення її вартості.
Проте видання покладалося на рекламодавців luxury-сегменту, рекламні витрати яких скоротилися. Цього року (січень-квітень) кількість рекламних шпальт у журналі зменшилася на 38,5% до 97. Загалом за цей період обсяг реклами у сегменті чоловічий lifestyle/ фітнес/ проводження часу поза домом скоротився на 16,5%.
10-15 співробітників журналу з 40 залишаться працювати у видавництві, але в інших проектах. Минулого місяця Rodale дозволив піти 20 працівникам комерційного віддулу – услід за осіннім скороченням 111 осіб.
Rodale видає кілька всесвітньо відомих глянцевих журналів. В Україні за його ліцензію ТОВ «Видавничі ініціативи» випускає Men's Health та Prevention.
«Телекритика»
«Незважаючи на плідну працю комерційної команди та талант редакторського складу, виклик, отриманий від рекламного ринку, не дозволив вписати Best Life у наші подальші плани. Ми прийняли рішення зосередитися на наших головних проектах», - так прокоментував закриття президент та голова Rodale Inc. Стів Мьорфей.
Журнал, заснований 2004 року, був одним з небагатьох, чиї показники у 2008 році зростали: річний обсяг зріс на 6,6%, у нього з’явилося 88 нових рекламодавців, у тому числі Dolce & Gabbana, HP and BMW. За даними Audit Bureau of Circulations (Бюро аудиту накладів), наклад зріс на 6,1% до 526 тис. у другій половині 2008 року, передплата - на 8,7%, незважаючи на збільшення її вартості.
Проте видання покладалося на рекламодавців luxury-сегменту, рекламні витрати яких скоротилися. Цього року (січень-квітень) кількість рекламних шпальт у журналі зменшилася на 38,5% до 97. Загалом за цей період обсяг реклами у сегменті чоловічий lifestyle/ фітнес/ проводження часу поза домом скоротився на 16,5%.
10-15 співробітників журналу з 40 залишаться працювати у видавництві, але в інших проектах. Минулого місяця Rodale дозволив піти 20 працівникам комерційного віддулу – услід за осіннім скороченням 111 осіб.
Rodale видає кілька всесвітньо відомих глянцевих журналів. В Україні за його ліцензію ТОВ «Видавничі ініціативи» випускає Men's Health та Prevention.
«Телекритика»
Powered by ScribeFire.
Комментариев нет:
Отправить комментарий