12.03.2009

Видавець Men's Health та Prevention вирішив закрити журнал Best Life

Американське видавництво Rodale вирішило закрити lifestyle-журнал Best Life, орієнтований на аудиторію «чоловіки 40+». Номер за травень 2009 року буде останнім, повідомляє Mediaweek. Інтернет-версію журналу також буде закрито.
 
«Незважаючи на плідну працю комерційної команди та талант редакторського складу, виклик, отриманий від рекламного ринку, не дозволив вписати Best Life у наші подальші плани. Ми прийняли рішення зосередитися на наших головних проектах», - так прокоментував закриття президент та голова Rodale Inc. Стів Мьорфей.
 
Журнал, заснований 2004 року, був одним з небагатьох, чиї показники у 2008 році зростали: річний обсяг зріс на 6,6%, у нього з’явилося 88 нових рекламодавців, у тому числі Dolce & Gabbana, HP and BMW. За даними Audit Bureau of Circulations (Бюро аудиту накладів), наклад зріс на 6,1% до 526 тис. у другій половині 2008 року, передплата - на 8,7%, незважаючи на збільшення її вартості.
 
Проте видання покладалося на рекламодавців luxury-сегменту, рекламні витрати яких скоротилися. Цього року (січень-квітень) кількість рекламних шпальт у журналі зменшилася на 38,5% до 97. Загалом за цей період обсяг реклами у сегменті чоловічий lifestyle/ фітнес/ проводження часу поза домом скоротився на 16,5%.
 
10-15 співробітників журналу з 40 залишаться працювати у видавництві, але в інших проектах. Минулого місяця Rodale дозволив піти 20 працівникам комерційного віддулу – услід за осіннім скороченням 111 осіб.
 
Rodale видає кілька всесвітньо відомих глянцевих журналів. В Україні за його ліцензію ТОВ «Видавничі ініціативи» випускає Men's Health та Prevention.
 
«Телекритика»



Powered by ScribeFire.

Комментариев нет: