О тарифах Укрпочты говорят много и многие. Мне попало в руки письмо работника Укрпочты, в котором говориться о несправедливости, которая происходит при назначении цен на подписку и доставку прессы государственными учреждениями. С любезного разрешения редакции газеты “ Васильківщина” ниже привожу текст письма полностью. Если кому интересно и не понятно, могу выслать в русском переводе (письмо на украинском языке).
Головному редактору
газети «Васильківщина»
Передплата – 2010: преференції обраним чи рівні умови для всіх
Незабаром в Україні закінчиться передплата періодики на друге півріччя 2009 року і розпочнеться підготовка до передплатної кампанії – 2010.
За передплатою Укрпошта розповсюджує 93 % періодики. Парадокс: при монопольному становищі на ринку розповсюдження видань за передплатою Укрпошта більше програє, ніж отримує! Традиційна позиція Національної спілки журналістів України «залишити все, як є» в сфері розповсюдження періодичних видань та пропозиція запровадження мораторію на підвищення тарифів на передплату призводить до гальмування темпів розвитку поштового зв’язку в Україні.
Укрпошта прагне компромісного вирішення проблем з усіма зацікавленими сторонами – видавцями, редакціями, споживачами. І робить для цього все від неї залежне.
Сьогодні про події в Україні та світі можна дізнатися з багатьох джерел – інформаційних програм телебачення, Інтернету та періодичних друкованих видань, зокрема й роздрібних. Ринок періодики в України репрезентовано багатьма вітчизняними виданнями. Нині відбувається стрімке зростання тиражів роздрібних видань, вартість яких регулюється ринком, і не є фіксованою. Це результати досліджень Української асоціації видавців періодичних видань, до якої входять 93 видавничі компанії, які представляють понад 350 видань, а це – понад 15 млн екземплярів тиражу на тиждень. Отже, на інформаційний ринок країни більший вплив мають тиражі роздрібних видань, а не тих, що розповсюджуються за передплатою.
Окрім державних підприємств Укрпошти та ДП «Преса», розповсюдженням періодичних видань займаються майже 200 альтернативних пошті структур, проте близько 60 відсотків з них працюють лише в межах одного міста без забезпечення перевезення видань між іншими містами. (полный текст)
Комментариев нет:
Отправить комментарий