Щоденна газета «Экономические известия» за даними дослідження MMI’2008/2+2008/3* компанії TNS Ukraine вийшла на перше місце серед ділових щоденних видань, обійшовши лідера попередніх двох хвиль (MMI’2008/1+2008/1) – газету «Коммерсантъ». Про це повідомляє маркетингова служба видання.
Приріст аудиторії одного номеру у порівнянні з попередньою хвилею склав 27%. Другу позицію посів «Коммерсантъ Украина», третю – «Дело». При цьому лідером усього рейтингу, у якому представлені і щоденні, і тижневі видання, залишається тижневик «Бізнес».
Рейтинг щоденних газет ділового спрямування
Аудиторя одного номера (у тисячах читачів)
Рейтинг видань ділового спрямування
Аудиторія одного номера (у тисячах читачів)
Рейтинг ділових видань в аудиторії високозабезпечених та забезпечених читачів
Аудиторія одного номера (у відсотках від цільової групи)
Рейтинг видань ділового спрямування в аудиторії керівників підприємств
Аудиторія одного номера (у відсотках від цільової групи)
* Дані дослідження Marketing&Media Index Ukraine MMI 2008/2+MMI 2008/3
Дослідження Marketing&Media Index Ukraine – споживання та стиль життя населення України. Генеральна сукупність: 17633,62 тис. Чол. (населення міст України від 12 до 65 років, міста 50000+). Вибірка: щоквартальне опитування 5000 респондентів за одну хвилю (20000 респондентів на рік, періодичність – 4 рази на рік).
Комментариев нет:
Отправить комментарий