26.12.2008

KP Media не виплатив гонорари авторам «Гида по кино»

Холдинг KP Media не виплатив гонорари авторам «Гида по кино» (додаток до журналу «Афиша»). Про це «ТК» повідомила одна з авторів книги - кінознавець Аксинья Куріна.
 
«Откровенно говоря, я очень разочарована, и не понимаю, почему такой респектабельный издательский дом ведет себя таким образом. От KP Media подобного не ожидала. С учетом падения гривны и вообще туманных перспектив национальной валюты ситуация довольно-таки гнусная», - сказала пані Куріна.
 
Видання, підготоване Андрієм Алфьоровим, Олексієм Сахалтуєвим та Аксинією Куріною, побачило світ у листопаді, наклад 47 тисяч примірників.
 
Як відповів «ТК» редактор книги Олексій Тарасов, гонорари мали виплатити в листопаді, але потім бухгалтерія повідомила, що гроші виплатять в грудні.
 
«Якщо я правильно розумію, проблема полягає в тому, що поки що компанії, з якими були укладені рекламні контракти, не можуть заплатити гроші через зростання долара. І якщо я правильно розумію, бо я в цьому не експерт, саме через це стала проблемою виплата гонорарів за цей додаток. Я впевнений, що ці гроші будуть сплачені на початку січня, коли ми зазвичай отримуємо грудневу зарплату. Тобто насправді проблема роздута. Це не перший гід, який виходить в нас. Однак із попередніми не було проблем, оскільки не було кризи», - пояснив пан Тарасов.
 
«Телекритика»

Вот так вот, не только Престиж-Альянс не платит по своим обязательствам, отговариваясь тем, что рекламодатель не заплатил!


Powered by ScribeFire.

Комментариев нет: