Друковані ЗМІ можуть уникнути багатьох проблем, пов’язаних з судовим оскарженням поширення недостовірної інформації та відомостей, які порочать честь, гідність та ділову репутацію осіб, шляхом запровадження системи запобіжних заходів в редакції. Про це йдеться у повідомленні Української Асоціації Видавців Періодичної Преси.
15 медіа-юристів провідних видавничих компаній преси України на другому засіданні Юридичного Медіа Комітету УАВПП розробили систему заходів, які мають бути вжиті в межах редакції друкованого видання, аби матеріали, які видаються ЗМІ, не стали предметом оскарження фізичних та юридичних осіб.
Основні висновки, яких дійшли експерти ЮМК УАВПП:
По-перше, система заходів полягає у співпраці підрозділів видавництва та запровадженні внутрішніх актів, які регламентують порядок підготовки та експертизи матеріалів. Але оскільки далеко не всі процедури можна регламентувати внутрішніми актами на підприємстві, більш значущою складовою створення якісних матеріалів є обмін інформацією між окремими підрозділами редакції, на що окремо звернули увагу Учасники ЮМК УАВПП.
По-друге, неточність, неузгодженість діючого законодавства та недолугість розмежування понять «факти» та «оціночні судження» створює додаткові перешкоди в роботі медіа-юристів та видавців.
Олександр Дяченко, медіа-юрист УАВПП: «Високу ефективність роботи Юридичного Медіа комітету УАВПП забезпечує, перш за все, особистий внесок та ентузіазм учасників. Обговорення важливих галузевих питань вже вдруге поспіль є активним, та базується на підготовлених для зустрічі прикладах з реальної практики. Друга зустріч ЮМК УАВПП дозволила систематизувати успішний досвід видавництв друкованих ЗМІ в частині захисту від претензій, пов’язаних з дифамацію.»
Наступна зустріч членів ЮМК УАВПП відбудеться у квітні 2009 року. Тема - проблемні питання діяльності друкованих ЗМІ в Інтернет та розв’язання спорів про захист авторського права на твори у друкованих ЗМІ. Дата, час та місце проведення наступної зустрічі будуть оголошені на веб-сайті УАВПП.
Юридичний медіа комітет УАВПП (ЮМК) є ініціативою Української Асоціації Видавців Періодичної Преси, яку підтримує International Media Support.
Метою роботи ЮМК є вирішення актуальних проблем правового поля друкованих ЗМІ, розробка рекомендацій до чинного законодавства та формування єдиної позиції галузі друкованих ЗМІ у питаннях права.
УАВПП
15 медіа-юристів провідних видавничих компаній преси України на другому засіданні Юридичного Медіа Комітету УАВПП розробили систему заходів, які мають бути вжиті в межах редакції друкованого видання, аби матеріали, які видаються ЗМІ, не стали предметом оскарження фізичних та юридичних осіб.
Основні висновки, яких дійшли експерти ЮМК УАВПП:
По-перше, система заходів полягає у співпраці підрозділів видавництва та запровадженні внутрішніх актів, які регламентують порядок підготовки та експертизи матеріалів. Але оскільки далеко не всі процедури можна регламентувати внутрішніми актами на підприємстві, більш значущою складовою створення якісних матеріалів є обмін інформацією між окремими підрозділами редакції, на що окремо звернули увагу Учасники ЮМК УАВПП.
По-друге, неточність, неузгодженість діючого законодавства та недолугість розмежування понять «факти» та «оціночні судження» створює додаткові перешкоди в роботі медіа-юристів та видавців.
Олександр Дяченко, медіа-юрист УАВПП: «Високу ефективність роботи Юридичного Медіа комітету УАВПП забезпечує, перш за все, особистий внесок та ентузіазм учасників. Обговорення важливих галузевих питань вже вдруге поспіль є активним, та базується на підготовлених для зустрічі прикладах з реальної практики. Друга зустріч ЮМК УАВПП дозволила систематизувати успішний досвід видавництв друкованих ЗМІ в частині захисту від претензій, пов’язаних з дифамацію.»
Наступна зустріч членів ЮМК УАВПП відбудеться у квітні 2009 року. Тема - проблемні питання діяльності друкованих ЗМІ в Інтернет та розв’язання спорів про захист авторського права на твори у друкованих ЗМІ. Дата, час та місце проведення наступної зустрічі будуть оголошені на веб-сайті УАВПП.
Юридичний медіа комітет УАВПП (ЮМК) є ініціативою Української Асоціації Видавців Періодичної Преси, яку підтримує International Media Support.
Метою роботи ЮМК є вирішення актуальних проблем правового поля друкованих ЗМІ, розробка рекомендацій до чинного законодавства та формування єдиної позиції галузі друкованих ЗМІ у питаннях права.
УАВПП
Powered by ScribeFire.
Комментариев нет:
Отправить комментарий