29.04.2009

Щоденна ділова преса збільшила свою аудиторію, - «МедіаБізнес»

Щоденна ділова преса збільшила свою аудиторію. Про це повідомляє соціологічна служба медіа групи «ПресЦЕНТР», посилаючись на дослідження TNS Ukraine. Так, аудиторія «Коммерсанта» зросла на 14%, «Экономических известий» на 9%, газети «Дело» на 1%.

У весняному опитуванні TNS брала участь істотно менша кількість видань, порівнянно з осіннім дослідженням 2008 року. Список щоденних видань, що взяли участь у дослідженні скоротився майже наполовину (13 видань проти 21). Список щотижневих видань скоротився не так відчутно (50 видань у порівнянні з 64).

Подібна тенденція обумовлена, по-перше, тим, що, не витримавши скорочення рекламного ринку і зростання вартості паперу та поліграфії, з ринку пішли практично всі щоденні безплатні інформаційні видання: «15 минут», «Обзор», «Вечерком». Закрилася платна «Газета 24». «Киевские ведомости», «Вечірній Київ», «Вечерние Вести», «Хрещатик», «Жизнь», «День» – участі в опитуванні не взяли, але група лідерів залишилась незмінною, бо зазначені платні видання ніколи до неї не входили.

Серед інших тенденцій опитування зазначено: скороченя аудиторії одного номеру газет «Сегодня» та «Факты и комментарии» на 10% та 8%, відповідно; а також збільшення аудиторії одного номеру в сегменті суспільно-політичних видань «Газеты по-киевски» (на 3%) та в газети «Блик» (на 6%).
kkka.jpg

Щотижневі видання

У п’ятірці щотижневих видань (за аудиторією 1 номеру) зафіксовані такі зміни:
На друге місце вийшла рекламна безплатна газета «Киев на ладонях»; з другого на третє місце перемістилася безплатна інформаційна «Газета нашего района». Втім, варто відмітити, що це єдина безплатна інформаційна газета, що в умовах кризи, ціною зменшення обсягу і оптимізації мережі розповсюдження, продовжує виходити в Києві, та взяла участь у рейтингуванні.

Зростання аудиторії показали «Киев на ладонях» (на 13%) та «Кореспондент» (на 18%), який значно піднявся у рейтингу (з 7 на 5 місце). Також з п’ятірки лідерів вийшли «Аргументы и факты».

hha.jpg

Серед загальних тенденцій організатори опитування називають: закриття щоденних безплатних інформаційних газет, зростання аудиторії одного номеру ділових видань та скорочення аудиторії загальноукраїнських щоденних видань.

*NRS-Київ 2009/1 – телефонне опитування мешканців Києва у віці 12-65 років. Вибірка – 3063 респондентів.
Cover – охоплення видання у тисячах чоловік
Сvr.% - охоплення видання у відсотках
Unprj.Cvr. – кількість людей у вибірці

Комментариев нет: