Згідно останніх результатів соціологічного дослідження, наданих компанією TNS Ukraine, журнал Корреспондент зберігає лідируючу позицію за показниками аудиторії одного номеру серед інформаційно-аналітичних та ділових видань країни.
Порівняння даних досліджень ММІ 2009/2+3 (до уваги береться другий та третій квартал 2009 року) та ММІ 2009/1+2 (перший та другий квартал 2009 року) засвідчує, що аудиторія видання зросла на 14% .
"Значний зріст аудиторії Корреспондент останнім часом – відображення того, що журнал витримує принципи і стандарти – достатньо жорсткі потрібно зазначити – навіть у найважчі часи. – зазначає головний редактор журналу, Віталій Сич - Стандарти у всьому – у відборі тем, дизайні, і найголовніше, у відношенні. Відношенні – як до джерел інформації, так і до своїх читачів".
Вибірка становить 5 тис. чоловік, які проживають у містах 50 000+ у віці 12-65 років.
Для довідки:
Журнал Корреспондент – загальнонаціональний інформаційно-діловий щотижневик. Виходить щоп’ятниці. Запущений у 2002 році. Тираж 50 000 екземплярів. Ціль видання - надавати об’єктивну та різносторонню інформацію про бізнес, політику, спорт, науку і техніку, а також висвітлювати спеціальні тематичні дослідження.
Входить до медіахолдингу KP Mediа. Холдингу також належать журнали «Афиша», «Интерьер Магазин», «Идеи Вашего Дома», довідник «Kyiv Business Directory», інтернет-проекти BigMir.net, UkrBiz.net, Korrespondent.net, Afisha.ua, UASport.net, Pink.com.ua., Ricardo, Novynar.com.
Прес-служба медіахолдингу KP Mediа
Комментариев нет:
Отправить комментарий