З 1 січня 2010 року набули чинності зміни до Закону України «Про рекламу» щодо реклами тютюнових виробів і алкогольних напоїв. Відповідний закон був прийнятий Верховною Радою в березні 2008 року.
Зокрема набули чинності положення закону, що забороняють у всіх друкованих засобах масової інформації (окрім спеціалізованих видань) реклами тютюнових виробів, алкогольних напоїв, реклами знаків для товарів і послуг, та інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби і алкогольні напої.
Наразі законодавство не деталізує, які саме друковані ЗМІ входять до переліку «спеціалізованих видань». Відповідний законопроект зареєстрували у Верховній Раді під № 5316, але так і не ухвалили.
Поки парламент не ухвалив зміни до Закону «Про рекламу» щодо деталізації означення «спеціалізовані видання», Мін'юст сам визначатиме, які друковані ЗМІ з 1 січня 2010 року матимуть право друкувати рекламу алкогольних напоїв і тютюнових виробів. Підставою для цього стане роз'яснення підкомітету з питань реклами профільного комітету Верховної Ради.
Нагадаємо, з 1 січня 2009 року набули чинності положення закону, що передбачають заборону реклами алкогольних напоїв і тютюнових виробів засобами зовнішньої реклами, а також заборона реклами алкогольних напоїв на телебаченні.
«Телекритика»
Комментариев нет:
Отправить комментарий