Щороку в Україні з’являється близько 2,5 тисяч нових друкованих ЗМІ. Найчастіше – це інформаційні та рекламні, найрідше – еротичні видання. Про це повідомляє прес-служба Міністерства юстицій з посиланням на аналітичні дані озвучені міністром Олександра Лавриновича.
За її інформацією, минулого року в Україні було зареєстровано 2,255 тис друкованих періодичних видань, у 2008 році – 2,396, у 2007 році – близько 2300.
При цьому, найчастіше в Україні реєструються ЗМІ інформаційної або рекламної спрямованості, що видається українською або змішаними мовами (українською та російською). Серед видань з регіональною, загальнодержавною або зарубіжною сферою розповсюдження найчастіше реєструються ЗМІ журнального типу. З місцевим сферою розповсюдження – видання газетного типу. Найвищий показник щодо реєстрації друкованих ЗМІ приходиться на східні та південні регіони України.
Так, більшість видань, зареєстрованих у 2009 році, мали інформаційну направленість. Друге місце займали рекламні друковані видання, третє – видання для дозвілля та загальнополітичної спрямованості. Популярними були також наукові, довідкові видання, з питань економіки й бізнесу. Найменше у 2009 році в Україні реєструвалося видань еротичного спрямування.
Комментариев нет:
Отправить комментарий