З 28 серпня 2009 року тижневик «Український тиждень» виходить у новому дизайні. Редизайн здійснений спільними зусиллями редакції, арт-директора «Українського тижня» Андрія Єрмоленко, із залученням провідних українських фахівців у галузі графічного дизайну зокрема, Ігоря Дудника.
«Насамперед змінилася графічна концепція, – говорить головний редактор «Українського тижня» Сергій Литвиненко. – Редизайн покликаний зробити журнал сучаснішим, соліднішим і візуально яскравішим». При цьому пан Литвиненко наголосив, що основні рубрики та контент «Тижня» залишилися без змін.
За словами розробників: «У новому дизайні "Українського тижня" вдалося реалізувати саму суть поняття "дизайн" – вдалося зробити журнал як проект, як конструкцію, де елементи дизайну являють собою одночасно і елементи інформації, відійти від застарілої схеми, коли статтею вважається текст, а все інше ілюстраціями до нього, адже при подібному підході дизайн приречений виродитися у "прикрашання". У новому дизайні всі частини статті є рівноцінними її компонентами, і разом конструюють той цілісний організм, яким є журнал».
Одночасно читачі «Українського тижня» отримали 16-сторінковий музичний додаток «Контрапункт», який в майбутньому виходитиме регулярно. Місія додатку: писати про музику, яку не транслюють інші мас-медіа. Авторами публікацій будуть відомі не лише в Україні, а й у світі журналісти та музичні критики. Куратор «Контрапункту»: Вячек Криштофович-молодший, у минулому головний редактор журналу Nota.
Інформація: Прес-служба журналу «Український тиждень»
Источник: www.reklamaster.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий